Jävla får.

Jag skrev precis en hemsk dikt.
Usch, vad hemsk den är!
Lite seriemördarvarning på den där...

Det där med att räkna får

fick jag för mig igår,

men uträkningen var ganska svår.

Dom stod tätt intill,

som en burk inlagd sill

och dom jävlarna stod inte still!

Jag räknade till två,

jag räknade till fem

och sen började jag om igen.

Dom hånade mig

och skuttade upp och ner

och dom tycktes bli fler och fler.

Min hjärna blev trött

och började se rött

och gav mig ett gevär som en gåva.

Det knallade till

och det lät väldigt högt,

ja det vill jag verkligen lova.

Det blev stilla och tyst,

jag hörde inte ett knyst

och jag kunde äntligen sova.

Jaja, jag vet...
Men jag är trött på att vara sömnlös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0