Lekdag.

Idag åkte vi till lekplatsen.
Min mamma mötte upp oss där och lekte ett tag.
Alva somnade nästan i gungan. Som vanligt. Haha.
När vi lekt färdigt åkte vi hem till mamma och fikade lite, innan vi åkte hem igen.
Vi är jättetrötta hela högen, så ikväll är jag en kass mamma och ger ungarna halvfabrikat. :)
Fryst fiskgratäng blir det.
Eller ja, jag kommer ju att värma den i ugnen innan jag serverar den!

Jag har inte skrivit så mycket om min träning här, för jag tänker att ingen tycker det är särskilt kul att läsa.
Men såhär ligger det iaf till. Jag cyklar varannan dag(minst) och cyklar då en mil(minst). Dom dagarna jag inte cyklar styrketränar jag, eller motionerar på annat sätt.
Jag äter fettförbrännande tabletter och håller mig till bra lågkalorikost.
Jag hoppas verkligen att detta funkar!!!

Här kommer bilder från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0