Nyår.

Vi bytte år inatt, ifall nån missade det.
Vi bjöd hit Issen, som äntligen är i skåne och jag hade fixat smördegsinbakad oxfilé med rödvinsås.
Det var smarrigt!
Lite vin, snacks, spel och irish coffee blev det med.
Året firades i vanlig ordning in i pyjamasbyxor.
Jag har gjort det i 4 år i rad nu och det känns som en go tradition! :)

Hoppas ni alla hade en trevlig nyårsafton!
Det hade iaf vi! :)

God fortsättning!

Lite soffmys efter middagen. Dexter tyckte att det var läskigt med alla raketer och gömde sig bakom bordet, under mina ben.

Tolvslaget!

Brallan vaknade och trodde det var krig.

Kollar, eller rättare sagt hör, på raketerna.

Gott nytt år!

När huset var städat, alla barnen somnat om och hundarna lugnat sig passade jag och McLovin på att mysa lite själva.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0