Övernattning

Jag har precis varit och lämnat av Älvan hos mamma.
Hon ville låna nån av töserna och det var Älvans tur denna gången.
Det känns lite märkligt att lämna bort sina barn, när det inte behövs egentligen...
Jag ska ju bara vara hemma!
Men Älvan ville till sin mormor.
Jag saknar henne redan, men samtidigt är det skönt med lite ro i huset. :) Och lite ensamtid med Bille och Brallan.
Älvan är som en orkan från det hon vaknar tills hon går och lägger sig. Några pauser tar hon, men då hinner man bara plocka undan efter hennes bus, sen är det full rulle igen.
Haha. Fina, busiga Älvan. Som jag älskar dig!
När Bille vilar middag ska jag och Brallan mysa till en film.
Vi ska ha söndagsmys, med glass och godissnören.
Eller Brallan iaf. Jag tar en avokado, men det blir säkert lika mysigt ändå. :)
Åh, vad jag älskar mina finisar!
Wow! Tänk att jag har 3 underbara ungar, som driver mig till vansinne, men samtidigt fyller mig med glädje och kärlek varje dag.
Det är meningen med livet. :)

Ha en bra söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0