På ingång

Mensen är på ingång och det innebär att hela min diet svajar.
Idag började jag dagen med en 45 min lång pw, i regn och blåst.
Bra, tyckte jag!
Sen kom den där krampiga känslan i nedre selen av magen och suget efter... Allt... Tog fart.
Det betyder att mensen kommer snart.
Så ikväll åt jag chips och dippa.
Så jävla onödigt, eftersom jag ändå bara mår illa nu.
Ångest fick jag och satte mig på cykeln och cyklade 11,5 km.
Tror ni det hjälpte?
Nej!
Jag vet ju fortfarande vad som ligger och simmar i min buk.
Tänk om man hade haft lite mer styrka att stå emot.
Men när jag får mens kan jag äta upp inredningen, om jag inte hittar nåt annat att tugga på.
Jävla skitmens.
Jag ska ju ändå inte ha fler barn nu, så den kan lika gärna försvinna för gott.
Hejdå!!!

Jaja.
Jag är iaf orolig nu hur allt detta kommer att påverka min motivation.
Jag har inte ens fått mensen än och det går redan åt pipsvängen.
Mög!


Kommentarer
Postat av: Mette

Som din trogna bloggföljare viftar jag med flaggan och ropar heja heja! Kämpa på!!!! Och du, herregud kvinna straffa inte dig själv och ha dåligt samvete över chips-incidenten. Credda dig själv över hur grym du är som håller igång varje dag, t.o.m när du har mens. Det är jättejobbigt med mens och man har all rätt i världen att fuska lite sådana dagar. Imorgon är en ny dag och då kommer du antagligen inte äta chips. Fatta hur stark du är och var snäll mot dig själv! :D

2012-01-12 @ 16:04:12
URL: http://gsomigpunkt.wordpress.com
Postat av: Anna

Kämpa på Sofia!

Ett tips. Ta helkropps bilder på dig själv en gång i månaden. Detta är jätte bra då det är svårt ibland att se sitt resultat själv. Och när man väl nått sitt mål är det jätte bra att se hur man inte vill blir igen! För vägen dit är jävligt jobbig, men när man väl börjar se resultat så blir det jätte roligt! :) lycka till!

2012-01-12 @ 21:32:24
URL: http://annastromberg.blogg.se/
Postat av: terese

men satsa på å tugga lite på inredningen då, en dörrkarm eller trappan? finns ju inte så mycket kolhydrater i naturmaterial ;-)) annars så hyvla nån god ost å rosta i ugnen... eller(!) så me illamåendet i tankarna så ät några bitar godis eller chips helt enkelt :-D

2012-01-14 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0