Träning.

Igår inledde vi året med bullbak, tårtljus och tomtebloss!
Wow, tyckte barnen. :)
Trots att jag ska bli nyttigare vill jag fortfarande vara en bullmamma.
Hitintills har jag varit duktig med träningen, men 2012 har ju bara varat i 2 dygn.
Igår cyklade jag en mil och idag blev det lite hemmaträning och simning.
Jag tog med mig Älvan till badhuset, medan McLovin, Brallan och Bille var ute med hundarna i skogen.
Att simma med ett barn på ryggen är JOBBIGT!
Men vi simmade inte bara, vi busade och bubblade med. :)
Ikväll blir det lite tvättning och städning.
Vi har ju fått spara på vattenutssläppen, eftersom brunnen varit full, men idag kom dom och sög upp vårt bajs.
Hahaha, vilket skitjobb!
Så nu kan vi tvätta igen och jag kan säga att jag ligger efter, så det är bara att sätta igång.

Återkommer ev. senare med bilder från resterande familjemedlemmarnas promenad.

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0