Bröllopstårta.

Igår var det dags att dekorera bröllopstårtor, till en gammal skolkamrat. INTE det lättaste i denna värmen, kan jag säga! Allt bara smälter utanför kylen. Det skulle egentligen bli en våningstårta, men bruden ångrade sig i sista stunden och valde att ha dom var för sig, på en ställning istället. Det gjorde mig ingenting, men den blev inte så fint dekorerad, eftersom jag hade ställt in mig på en helt annan sorts tårta. Så min fantasi var lite sådär... Men hon blev nöjd ändå, så det var ju bra! :) Brudparet på lilla tårtan tillhör brudens föräldrar, som dom hade på sin bröllopstårta. Det tycker jag är jättegulligt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska fan vara stolt över dina konstverk! Dom är så fina och du är såå duktig :) du får baka min bröllopstårta ifall Johan någon gång friar till mig ;)

Svar: Tack, söte! ;)Då hoppas jag att han får tummarna loss, för det hade varit kul. :)
Sofia

2012-07-29 @ 20:32:31
URL: http://manhattanfromthesky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0