En hemskt tidig morgon... Eller?

Gissa vem som vaknade tjugo över 11 idag...
Jag!
Tjejerna sov hos mormor och kl 8 i morse hörde jag Bille gnälla. Han brukar sova till 9, så jag gick in och gav honom välling, så vi kunde snooza lite. Men jag snoozade alltså till 11.20 och han till typ 12!
Älvan hade gått upp kl 5 tydligen, så hon valde rätt dag att sova borta. Haha!
Jag gillar inte att sova bort dagen på det viset, men jag hade ändå ingenting planerat, så det gjorde inget.
Det var bara skönt och välbehövligt. :)

Annars har vi inte gjort så mycket idag.
Jag hämtade tjejerna när Bille vaknat och cyklade 1,2 mil intervall på motionscykeln.
Sen pysslade jag med mitt hemlighetsmakeri.
Är fortfarande inte klar, men ni får se om nån dag vad det är som pågår.

Nån som kan gissa? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0