Idag

Idag vaknade jag av en Älva, som kom och hade lite mammamys i sängen. Vi gosade och snackade lite och efter det gick vi upp. Älvan kollade på film och jag cyklade. Sen kom Brallan och sist Billeboll. Det blev frulle och lite slapp. När det var middagsvila för småttingarna kollade jag och Brallan på Turtles. Och helt plötsligt sa Brallis: "Dom gör verkligen så fantastiska filmer!" Hahaha, så gulligt! Var kom det ifrån?! När vi kollat klart på den verkligt fantastiska filmen fick vi besök av min polare Tyra och hennes mamma, Emelie. Niiiiiiice! Vi hade det trevligt som vanligt. Tjejsnack och bus. Barnen bjöd på pizza, kiss och bajskorvar, från leksaksspisen. Gott? Gottgottigottgott! En brao daog! Nu? Sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0