Lördag

Igår var det lördag och det var skönt!
Dagen började med en joggingtur med Lilo.
Jag sprang där och lullade med min IPod och helt plötsligt såg jag Lilo komma och studsa framför mig.
Hon hade sprungit in på skogsstigen och blivit förvirrad när jag inte följt med, så hon kom och hämtade mig.
Det var bara till att vända tillbaka till stigen.
Haha! Tur att nån av oss har koll.

Efter motionsrundan blev det trädgårdshäng, med poolbad, vattenspridare och gräsklippning.
När kvällen kom cyklade vi ner till Höör och köpte lördagsgott.
Vi stannade även och åt glass på Hardys.
Barnen var rääääääätt så trötta när vi kom hem igen.

Härliga lördag!
Hoppas att ni med hade en go dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0