Lunch/mellanmål.

Jag gjorde precis lunch till mig. Barnen åt lunch för två timmar sen. Jag kokte massa grönsaker och slängde på fetaost. Jag tänkte att barnen kunde ju äta av min tallrik, så fick dom mellanmål samtidigt. Dom brukar nämligen inte vara så stora i maten nu för tiden. Dom vill äta lite åt gången, men väldigt ofta istället. Jag tänkte tydligen lite fel. När jag satte mig i soffan blev jag överfallen av barn, som helt plötsligt tyckte att grönsaker var favoritmaten. Jag fick väl i mig en tredjedel av portionen och sen fyllde jag en tallrik till, som ungarna fick dela på. Herregud, vad dom åt! :) Men det är ju bara bra, så jag är nöjd. Nu är dom lika starka som "Pippi Strumpor", som Älvan säger. Söte Göte! Förresten! Jag, som är en feta-fantast, har gått igenom dom flesta fetaostarna och jag har hittat en favorit. ICAs egen salladsost. Fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0