Märg är gott!

Men alltså, jag måste ju bara berätta! Min man är så räääälig! Igår, när vi satt och åt, tryckte han på hålet i benbiten i flintasteken. Och det bara sprutade ut lila, äcklig, gojsig märg ur hålet... Och jag höll på att spy, rakt ut över bordet. Jag var tvungen att gå iväg och ställa mig över vasken. Så illa var det! Visst, det gick över, men jag gick inte in i köket igen, förrän allt som hade med kött att göra var borta. Jag la mig i soffan och McLovin kom och gav mig en puss. Sen slickade han mig över hela munnen och sa att han precis ätit märgen och hade rester kvar i munnen! Jag dog... Tiden gick och vi städade och donade och efter en stund tog jag min mobil, för att pilla lite på internet. Vad tror ni jag ser när jag låser upp den!?! En stor närbild på märgen! Jag blev så rädd att jag skrek pinsamt högt och kissade nästan på mig. Och jag dog ännu mer... Efter det gick jag runt på tå hela kvällen. Jag vågade inte äta nåt, utan att noga kolla igenom det. Jag vågade inte låta min käre make pussa mig, eller för den delen ta i mig, för han smekte mig även i ansiktet, med hans otvättade märghänder direkt efter middagen. Herregud, jag har men för livet. Det, kära vänner, det är min man. Märgpetaren Vernersson. Fy fasen, säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0