Sommar IGEN???

Ännu en underbar dag i Fulltofta har vi haft!
Eller ja, hade min migrän inte varit så jobbig, då hade det varit perfekt.
Men vi stannade i några timmar, tills jag kände att det inte gick längre.
Barnen(inklusive McLovin) hade det jättekul och byggde en stor borg.
Ja, jag hade med kul, såklart, men jag var inte lika involverad i husbygget. :)
 
 
Efter Fulltofta blev det pizzamiddag och sen kom barnens farmor hit.
Hon passade barnen, medans jag och McLovin åkte till Hörby marknad.
Vi köpte marknadsgodis och körsbär. Sen gick vi in på Netto och köpte badkläder åt tjejerna.
Jag ville ge Älvan en present, eftersom hon har slutat med nappen, så hon fick en söt uv-dräkt.
Brallan fick en baddräkt, men den hon har nu är för liten, så det var en nödvändighet.
Och dom blev sååååå glada, mina töser.
Billeboll tycker mest om att dingla med snoppen, så han var nog glad att han slapp. :)
 
Japp!
Det var vår dag.
Nu ska jag nog ut och fixa med hemlighetsmakeriet.
 
Vi hoppas på sol imorn med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0