Tåg-dag.

Det blev tåget idag! :) Vi skulle till Hässleholm, men tåget körde när vi kom, så vi åkte till Eslöv istället. Där blev det fika, lekplats och en titt i affärer. Eller ja, det gick ju som det gick med affärerna, för min systerson ville inte samarbeta ALLS. Jag tyckte inte att det var hela världen, jag var bara glad att det inte var mina som härjade idag, men min syster blev ledsen. Speciellt när en kille(idiot) frågade om han hade ADHD. Vissa människor är ju bara så taktlösa. Även om han hade haft ADHD, så är ju inte det nåt som den killen har att göra med. Hur som helst, så tyckte jag att det var en bra dag. Att barn inte beter sig ibland är ju inte hela världen. Det är bara att hoppas på bättre lycka nästa gång. Nästa gång kanske det är min tur att ha stirriga barn... Vi tackar min syster och hennes barn, för en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0