Bastar.

Detta skrevs i morse, men som vanligt gick det inte att publicera:

Nu är det morgonen efter igår.
Eeeeehh....

Jag hade kul som fan igår.
Var och åt på nån fancy restaurang, drack en drink, lite vin, sen kollade vi film och åt alldeles för mycket godsaker.
Sen somnade vi.
Men fasen vad konstigt det känns att sova borta!
Jag har ju sovit med McLovin i 6 år!
Och det kvittar hur många gånger jag vill stabba honom i sömnen, när han snarkar som 28 vildsvin. Jag blir helt orolig i kroppen när han inte ligger, med sitt stora huvud, på kudden bredvid min.
Men jag somnade till slut och vaknade för en stund sen.
Vem fan vaknar halv 8, när man kan sova ut, utan att någon kommer och drar en i håret och vrålar, " Jag har baaaaajsat!"?!
Marran har inte sagt något liknande och ändå är jag pigg och vaken.
Jag känner för en motionsrunda, men jag har bara pumps att knata runt i, så jag väntar nog tills jag kommer hem.
Jag vågar typ inte röra mig, för Marran förklarade igår, att den som messar med hennes sömn, på hennes lediga dagar, är jävligt illa ute.
Nu är ju jag inte rädd för Marran, för jag skulle kunna slå ner henne i sömnen, som den superninjan jag är. Men man vill ju inte äta frukost med Häxan Surtant.

Jaja, jag får väl se om jag kan somna om en stund. Alternativt plocka undan jättetyst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0