Bröllopsdag

Här ligger jag i sängen och kollar på tv.
Resten av familjen sover.
Jag ligger och tänker på allt jag har glömt/kommer att glömma inför midsommar.
Vi får gäster. Familjen Dahlman och Issen.
Ska bli kul! :)
Men, som sagt, så har jag säkert glömt handla det mesta.
Men skit i det!
Jag tycker inte att allt måste vara perfekt.
Huvudsaken är väl att man har kul, eller?
Dagen efter midsommar åker vi till Ystad saltsjöbad och övernattar.
Vi firar vår bröllopsdag då.
Egentligen är den idag, den 21, men vi firar den på lördag.
Vi gifte oss på midsommardag, så på ett vis blir det ändå rätt dag.
Barnen ska vara hemma. Dock inte själva.
Farfarn och Mirellan kommer hit och bor här.

Åh, vilken mysig helg det blir!
Först midsommar med familj och vänner, sen ensamtid med mannen.

Grattis till oss, älskling!
4 år som gifta och jag hoppas på många fler. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0