Crazy baby.

Idag var det ju fint väder!
Jag är chockad... Och lite irriterad över att man ens är chockad över sol i juni.
Jag och barnen stack till en lekplats och busade lite.
Bille hittade en pappa, som han tvingade att bära honom. Det var nästan lite pinsamt.
Bille bara sprang fram till pappan och skrek och sträckte upp armarna och han gav sig inte heller.
Men han fick bli buren av pappan en stund och la armarna om hans hals, som om det var hans bästa vän. Jag fattar inte Billes besatthet av män!
Han MÅSTE krama/bli buren av alla män han ser.
Skitskumt!
Inte direkt svår att kidnappa...
Sålänge det är en man som utför dådet.
Efter lekan åkte vi hem, men när vi körde in på vår väg tänkte jag, "Men fan vad tråkigt. Vad ska vi göra hemma? Där är vi ju alltid.", så jag vände bilen och körde till barnens farmor.
Jag kommer ihåg att hon har sagt att hon inte gillar oväntat besök, men om det var vi(barn och barnbarn) hade hon blivit jätteglad.
Och det blev hon. :)
Jag gillade inte alls oväntat besök innan, men sen Dexter flyttade är det bara kul. Så bara kom och knacka på, för här är ingen som morrar, skäller och ställer till med kaos längre.
Hur som helst...
Där fick vi saft och kex och ungarna lekte med vatten. Dom hade jättekul!
Men helt plötsligt var det kväll och dags att köra hem. Och det var tre trööööööötta barn, som satte sig i bilen.

Nu ligger mina små hjärtan i sina sängar och jag tänkte snart sätta igång med städningen.

Håll tummar och tår för sol resten av sommaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0