Egenmys

Idag blev det en cykeltur istället.
Man måste ju variera träningen, för bästa resultat.
Och eftersom Älvan sa att hon ville cykla, drog vi på oss skorna och cyklade till min syster, Älvan och jag.
Brallan blev först lite sotis, men hon fick ju hänga med till Terese och affären igår, och när jag förklarat att det var Älvans tur idag tyckte hon att det var okej. Kloka tös.
Jag tycker att det är viktigt med egentid.
Jag älskar våra små mamma-barn-utflykter! Och det gör barnen med. Det är så mysigt att umgås och prata med 1 av barnen helt själv, i lugn och ro.
Älvan lekte lite med Erik, medan jag, syrran, bebisAnna och Sven drack en kopp kaffe. Eller, ja, inte Anna då. Men hon var med.
Sen sa vi hejdå och cyklade vi hem igen.
Älvan njöt väldans mycket, när vi susade genom skogen.
"Jolit cykla, mamma!"
Söta älsklingen. :)

Ikväll är det soffmys som gäller, sen är det full rulle imorn igen. 3 tårtor ska vara färdiga till på fredag, så jag har lite att förbereda.

Hejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0