Idag är det slutet, men även en ny början.

Jag har haft huvudvärk nu i 3 dagar.
Undrar om det är all psykisk stress och sorg.
Kanske blir bättre idag, när Dexter åkt iväg?
Just nu är det bara jobbigt att se honom, för jag vet att han snart inte är min längre. Om 2 timmar tillhör han någon annan.
McLovin kunde ta ledigt halva dagen, så han är här när han åker.
Jag kommer att vara jätteledsen och vill inte oroa barnen, så jag måste kunna gå ifrån om det blir för mycket.
Jag ska eventuellt till tatueraren och snacka om min blivande tatuering. Kolla pris, tider, osv.
Det kanske får tankarna på annat håll.
Iaf för en stund.
Vill inte vara hemma och se hur tomt det är utan min älskade Dexter.
Nä, nu glider jag in på ämnet som gör mig så ledsen igen...
Försöker att inte tänka på det. Det gör tyvärr att jag undviker Dexter, men jag klarar inte av att se honom en längre stund.
Då vill jag bara behålla honom.
Jag klappar honom och pussar honom, sen går jag och gör nåt annat.
Fan...
Nu måste jag sluta blogga.
Det blir för tungt.

Ha en bra dag!

Dexter, min fina hund.
Jag är så otroligt ledsen att jag sviker dig, men jag vet inget annat sätt.
Du måste få hänga med på utflykter, inte bara när det är du och jag, utan med hela familjen.
Du ska kunna vara med hemma, när det kommer folk på besök.
Och det går inte just nu, för jag måste kunna lita på dig då.
Nu får du möjligheten att hänga med överallt, med din nya familj.
Där kommer du att vara mittpunkten.
Jag älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0