Let it be...

Det blev en tur idag med.
4,12 km, men bara 2,6 km joggning.
Känns skönt i kroppen.

Annars har jag haft fullt upp idag med.
Varit hos Terese några timmar och handlat, lagat mat och allt det där vanliga.

Tänkte bara passa på att be vissa av er att släppa det här med Dexter nu. Det är ett jäkligt känsligt ämne just nu och jag känner inte att jag behöver hävda mig och förklara mig för andra om detta. Jag förstår inte vad som ska bli bättre utav det..? Varför vi skaffat två hundar har ju ingenting med Dexters problem att göra. Dom har alltid funnits där. Att ha 2 hundar ute på landet är lika "jobbigt" som att ha 1. För dom springer ju fritt. Men nu när vi har barnen kan vi inte hålla på att passa på Dexter hela tiden, när vi hör en bil, eller när vi får besök. Det är DET det handlar om!
Det blir ett stressmoment för hela familjen.
Och jag vill helst behålla barnen. ;) Jag börjar gilla dom rätt så mycket.
Nu är det såhär och det är jättetråkigt. RIKTIGT JÄVLA TRÅKIGT!
Men jag vet vad som är bäst för oss.
Jag vill även passa på att tacka er andra, som har stöttat och försökt hjälpa till. Det betyder massor! All kärlek till er! Det värmer i hjärtat att läsa era kommentarer och sms. Och telefonsamtalen uppskattad självklart med! :)

TACK! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0