Liten uppdatering

Ystad var helt underbart!
Jag kan inte ens återberätta det, för jag kan inte förklara hur mysigt vi hade det.
Dock tänker jag skriva ett inlägg om det, så fort jävla blogg.se har fixat appen, så man kan lägga upp bilder.

Idag har jag varit hos doktorn.
Jag fick en neurologisk undersökning, bröstundersökning, lämnade blodprover och tog ett EKG.
Jag har ju tappat väldigt mycket hår, känt mig trött, humörig och fått yrselattacker, så jag kände att det var dags att kolla upp det.
Och läkaren var väldigt noggrann, för en gångs skull.
Jag tror inte att det är nåt farligt, förmodligen stress eller nåt.
Men jag vill gärna få det kollat.
Efter läkarbesöket hämtade jag barnen hos mamma och åkte hem och la mig på soffan med Brallan.
Älvan och Bille sov några timmar.
Efter ett tag fick jag ett ryck och gjorde kakor.
Några nyttiga och några onyttiga.
Dom nyttiga fick barnen äta och dom onyttiga hamnade i en kakburk.
Nu sover mina små hjärtan, trots vilda protester om att dom INTE var trötta.
Brallan bara gick runt och grät och ville kolla på film och vara uppe.
Men när jag la mig med henne och Älvan i min säng somnade hon, efter ca 2 minuter.
Älvan studsade mest runt, som en liten gummiboll, så hon fick sova på sitt eget rum. Hon somnar bäst då.
Billeboll är hardcore-bebis och somnar själv i sitt rum, innan alla andra.
Dom är så fina, mina barn. :)
Helt olika varandra, men lika älskade allihop.

Snart kommer maken hem och då ska det mysas.

Älskar mitt liv, trots att det ibland känns som att det ska ta livet av mig.
Haha. :)



Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam och gravid (skåne85)

Satt precis och googlade exakt dom symptomen du skrev här innan jag läst det för jag var på EKG för nått år sedan också pga hjärtklappningar. Jag fick fram vitamin b12, b1, b2 och b6
http://www.vitaminb12.se/

Svar: Får se vad proverna visar. :)Äter redan B-vitamin pga att jag tappar hår, så nån brist på det tror jag inte att jag har. Inte längre iaf.
Dom tog sköldkörtelprover och lite annat smått och gott. ;)
Sofia

2012-06-27 @ 12:09:40
URL: http://www.grese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0