Mjauuuu, vad drygt.

Ååååh, vilken underbar morgon jag inte har haft idag!
Vaknade av att Älvan vrålade och sprang runt.
Gick upp och kollade läget och möttes av en syn jag helst hade sluppit.
Hon hade tagit nattens fullkissade blöja och dissekerat över hela vardagsrummet. Där låg blöta kissklumpar ÖVERALLT!
Jag fick inte fram mer än: "Eeeeh... Vad har du gjort? *djup suck* Bara gå härifrån."
Jag tog fram dammsugaren och försökte få upp det mesta, som mest bara smordes in i golvet.
När jag gav upp dammsugandet och skulle ställa undan den, råkade jag smälla röret bakåt, rak på min stortå!
Hela nageln lossnade(gick inte av iaf) och det gjorde så in i helvetes ont!
Jag tryckte fast nageln igen och fäste med några plåster, i hopp om att det skulle läka ihop igen...
Sen dog jag.

Nu är jag nåt sånär levande igen och hoppas att jag får fortsätta vara det dagen ut.
Men jag tvivlar på det.
Älvan har fått demoniska krafter och har redan vält en ljusstake i golvet, sprungit runt med skor inomhus och kletat tandkräm på spegeln.
Man skulle ju kunna tro att jag inte ens varit hemma!
Men det har jag.
Det är bara superninjan som gör allt supertyst på dom 3 sekunderna jag kollar åt ett annat håll.

Älvan.
Om jag gör pannkakor till dig, kan du då lova att inte slå sönder akvariet eller nån av katterna, eller liknande? Jag orkar verkligen inte torka golvet mer idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0