Ny pompis!

Idag var det Billes tur att träffa doktorn.
Han fick, precis som Älvan, konstaterat att han hade förkylningsastma.
Men det misstänkte vi ju redan. Min lille killeman. <3
I väntrummet träffade vi en mamma och hennes barn och satt och chittchattade lite.
Jag tyckte att hon var himla trevlig, så jag frågade var hon bodde. 
Tänkte att det kunde vara kul att ses!
Det visade sig att hon var nyinflyttad i Sätofta och kände inte en kotte, så vi bytte nummer innan vi sa hejdå.

När jag kom hem ringde jag och skällde ut folk på OCAB, sen var jag och Brallan hos Terese en stund och snackade skit.
Trevligt, trevligt! ;)

Väl hemma igen bytte jag om till träningskläder, sadlade på hunden och stack ut i skogen för att springa.
Det gick mindre bra!
Huvudvärken, som malt i huvudet hela dagen, blev värre när jag sprang.
Ni vet, när man ibland känner som om hjärnan är helt lös i huvudet och om man rör sig så slår den emot skallbenet. Och så trycker det hela tiden över huvudet.
Haha. Det kanske bara är jag som känner så?!
Hur som helst, så fick jag gå istället för springa.
Lilo sprang dock. Och hon missade inte en enda vattenpöl.

Jag tror att jag ska ta igen träningen lite, med en tur på motionscykeln ikväll.
Om barnen kan somna snart!
Guuuuud, vad dom klöddar...
McLovin är iväg på sin träning, så han är inte till så mycket hjälp just nu.

Ja, jag får väl ta tag i den där läggningen, så jag kan cykla.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0