Shopping

Idag ville mannen min åka och shoppa, så det gjorde vi.
Brallan tiggde till sig en tröja och Älvan fick leggings.
Tur att Bille inte bryr sig om kläder än!
McLovin köpte jeans och löparskor.
Även jag hittade grejer.
En träningströja och heldämpade löparskot, som invigdes ikväll.
Lilo fick en sele, eftersom jag inte vill att hon ska slita sig, om hon blir rädd och drar i kopplet. Har visserligen aldrig hänt, men det känns säkrare med sele.

Just nu ligger jag i soffan, i min onepice, och bara är.
Jag är helt slut i kroppen, efter en hel dag på benen.

Imorn ska jag ringa lite samtal.
Ska boka veterinärtid och tatueringstid.
Gissa vilken tid jag ser fram emot mest! ;)
Det är på tiden att barnen får präntas in på kroppen.
Har ju haft funderingen i flera år, men inte vetat hur och var den ska sitta.
Men nu vet jag!

Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0