Tappar hår

Jag är på väg att bli flintis!
Jag tappar jättemycket hår och mina naglar bara flisar sig.
Alltså, vi snackar flera tussar om dagen!
Tussar!
Och överallt ligger här hår från mig.
Det började när jag började gå ner i vikt och nu är det värre än någonsin.
McLovin tror att jag äter för lite protein och stressar för mycket.
Så vi har köpt proteinpulver, som jag ska dricka till frukost. Äter även kosttillskott för hår och naglar.
Stressen är lite svårare att göra nåt åt, men jag får försöka att lugna ner mig.
Det är lite svårt, när hela jag utstrålar damp. Jag kan ju knappt sitta still.

Ringde chefen idag och sa att jag skulle gå ner i tjänst.
Så jag kommer att börja min come back med semester och sen kommer jag att jobba 80%.
Det känns lagom. 32 timmar i veckan. I genomsnitt 6,4 timmar om dagen.

Nu ska jag byta en bajsblöja, sen äta frukost...
Eller nä, jag äter nog min frukost först, för jag vet hur det ser ut, när man öppnar den där lilla blöjan.
Örk.

Men först får ni en liten smakbit på hur mycket hår jag tappar.
Detta är efter bara några borsttag och då hade jag precis duschat och tappat JÄTTEmycket redan i duschen.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0