Fixtrix och hemligt möte.

Ojojoj, vad jag har fixat idag!
Renbäddat alla sängar, storstädat huset, tvättat, storstädat uterummet, cyklat 1,4 mil och nu är det snart dags att hänga tvätt.
Man hinner mycket med bara 1 barn hemma!
Töserna är med mormorn och åker tåg.
Jag sa, "Åk inte till Malmö bara."
Och VAR tror ni att dom är..?
Suck!

När Billeboll vaknar ska vi handla och sen kommer vår extrapåg hit och stannar över natten. Det är vår fredag idag nämligen.
Men ikväll ska jag till Terese, på nåt tjofräs för skönhetsprodukter, så Andreas får hänga med McLovin och göra killgrejer.

Imorn ska vi träffa några människor, som vi inte träffat innan.
Jag är lite orolig och nervös, men även lite glad.
Vi får se hur allt går imorn.
Jag berättar mer när det är över.
(Om ni ens undrar! Haha!)

Nu ska jag göra mig i ordning, för jag gissar på att den där lillfisen snart vaknar.

Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0