Vildsvinsjakt

Jag har nästan precis kommit hem!
När min käre make kom hem, vid 21, tog jag med mig Lilo ut på en joggingtur. Sen sprang jag hem och bytte hund, fick sällskap av Sandra och tog en mörk pw i skogen.
Vildsvinsjägare var ute och plundrade, så jag passade på att skrämma upp Sandra vid varje glänta.
"Detta skulle vara en perfekt glänta för ett vildsvin att springa ut från!"
Moahahahaha! Asball!
Hon sket nästan ner sig.
Dexter var verkligen på hugget med sin näsa, så nåt var där nog i skogen. Men jag gissar mer på harar. Det finns här fullt av.
Men vi blev inte bitna av varken harar eller vildsvin, så 1-0 till oss!

Nu ska jag vätska upp mig(duschat har jag redan hunnit med), sen är det Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Sandra !!

Hahaha ja läskigt som fasen va de, men de blev verkligen en ordentlig pw pga det haha gick ju sjukt snabbt!! :) Ser fram emot nästa tur, dock hoppas jag de är mindre skrämmande då !!! Kram

2012-06-06 @ 23:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0