Älvans tårrrrrrta.

Jag har tänkt blogga länge... Tänkt, men inte gjort.
Lusten finns inte och inte tiden heller.
Jo, till snabba, små inlägg finns det tid, men det är ju inte kul!
Eller hur?
Eller du sitter och skrattar på dig nu?
Nä. Tänkte väl det.
Jag SKA göra ett inlägg snart, med bilder från kalaset och information om mitt fantastiska jet set-liv.
Men inte ikväll!
Ikväll slänger jag bara in bilder på Älvans tårta.
Alla som känner Älvan vet att hon är besatt av krokodiler, så en enkel krokodiltårta fick det bli.
Enkel och oavancerad, men lika god för det.


Kommentarer
Postat av: Therése

Hej Sofia. Gör du alla tårtorna själv? Har du även gjort krokodilen själv? Jättefin tårta iallafall :) Ta hand om dig

Kram Therése

2012-03-14 @ 19:30:28
Postat av: Sofia

Hej, Therése!

Först och främst, tack! :)

Ja, jag gör tårtorna och figurerna själv.

Eller ja, jag brukar köpa färdiga bottnar och vissa fyllningar(som i detta fallet citronfromage) köper jag halvfärdiga. Du vet såna man blandar med mjölk och vispar upp.

Jag har ju inte så mycket tid över med 3 barn i huset. ;)

Kram.



Denna tårtan innehöll sockerkaksbottnar, Philadelphiafrosting, citronfromage och grädde. Den är täckt med sugarpaste.

2012-03-14 @ 19:38:53
URL: http://sebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0