Bajsdag!

Åh!
Dagen började dåligt... Redan inatt började den.
ALLA klöddade och skrek och trängdes och jag vet inte vad!
Så i morse var det en arg och irriterad mamma som gick upp ur sängen.
Det sket väl världens busigaste unge i!
Älvan... Behöver jag säga mer?
Innan klockan ens hunnit slå 11 hade hon redan hunnit duscha sin lillebror i akvarievatten och hälla ut vatten i soffan och på golvet.
SUCK!
Jag kan säga att hon var till salu där ett tag... Billigt.
Jag skickade henne i säng, så jag kunde städa.
Brallan ville sova i soffan, för hon kände sig sjuk, så jag satte igång en film, sen slocknade hon.
När jag, efter ett tag, lyfte på täcket för att väcka henne, så jag att soffan var nerkissad.
In med Brallan i duschen och Bille skulle ju såklart klättra i den kissiga tvätten.
Aaaaaaaaah!
Allt gick fel hela förmiddagen och jag blev så trött på allt!..
Så jag ställde mig och gjorde pannkakor, med grädde och sylt.
Nåt bra får väl barnen ha ut av dagen.
När vi satt och åt sa Brallan helt plötsligt: "Ät ordentligt, mamma!"
Haha, tror ni att jag fick bevis på att jag var tjatig då?!

Usch och blä för mig idag!
Hatar när jag inte har nåt tålamod.
Det märks verkligen att sömnen är viktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0