En sticka i ögat.

Idag är ingen bra dag.
Jag har sovit dåligt inatt, har mens, herpes i hela ansiktet och har ont i halsen.
Men när jag lämnat tjejerna på dagis bestämde jag mig för att baka till min bror.
Han har köpt ett hus och nu har dom upptäckt att dom måste byta hela taket.
Jag tycker så synd om honom och hans familj.
Jag bakade och gjorde ett kort.
Jag tog en bild på kortet och la upp på fb, med en kommentar om att man förtjänar en tårta och ett kort, när man har dåligt tak på huset.
Då fick jag en kommentar tillbaka, som löd nåt liknande, "Jag vet fler som har dåligt tak på huset" och en liten smilegubbe till.
Alltså vi då...
Jag tror inte att personen menade att vara skadeglad, men just idag kan jag inte ta det på ett bra sätt.
Varje dag oroar jag mig över vårt hus och hur vi ska kunna ha råd att fixa det.
Och varje dag mår jag dåligt pga det.

Så idag har inte varit en bra dag alls...
Tvärt om.
Idag tänker jag på allt sånt jag försöker att inte tänka på och gråter om vart annat.

Idag vill jag att det ska vara imorgon.

Men min bror blev glad iaf och dom är i full gång med taksnickrandet! :)
Önskar dom all lycka med sitt nya tak.




Kommentarer
Postat av: Hanse

Var inte meningen att du skulle ta illa vid dig,,,,aldrig roligt när sånt händer med hus och skit!....vet inte varför jag skrev så!

Ringde du Anders??



Fölåt :)

Kram

2012-03-24 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0