Helgen

Jaha...
Här är jag dålig på att uppdatera, ser jag!
Men jag har verkligen inte tid.
Jag fattar inte var tiden tar vägen!
Jag går upp på morgonen och helt plötsligt är det kväll. :S
Och då orkar jag inte...
Det är förvirrande!
Men jag ska försöka bättra mig.
Annars får jag väl ta och lägga ner bloggen istället.

I helgen har det tränats för fullt.
Jag har cyklat med barnen(som somnade allihop) och Brallan har provat på brottning(som innebär att göra kullerbyttor och leka tagen).
Handbollen vägrade hon ju, för jag tror att det blev för svårt för henne.
Men brottningen verkar hon gilla, men vi tar inte ut nåt i förskott.
Töserna har även hängt med mormorn i helgen.

Här kommer några dåliga mobilbilder.
Ska försöka få in några från den riktiga kameran ikväll.

 

 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej! Surfar runt på lite bloggar i Skåne och hamnade på din!

Jag skriver nämligen för att tipsa om en superkul upplevelse för dig och din familj och vänner! Låt en fotograf komma hem till dig en kväll där din familj och dina vänner är samlade och låt henne ta proffsiga och snygga foton på er. Med sig har hon en makeupartist och en hårstylist som gör er riktigt snygga! Allt detta är gratis och ni betalar endast om ni väljer att köpa fotona, och det till ett riktigt bra pris! Hon tar även foton på barnen om det önskas!



Kolla in hemsidan för mer info: http://mittiramen.se



Jag kan garantera dig att detta är en riktigt rolig upplevelse :)

2012-03-19 @ 14:51:57
URL: http://movingforlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0