Sammanfattning

Oj, vad länge sen det var jag bloggade!
Jag hinner inte riktigt med.
Ska försöka sammanfatta dom senaste dagarna lite.

I onsdags kom min mamma och Peter hem från Indien, så på torsdag förmiddag kom dom och hälsade på Älvan och mig på dagis.
Efter dagis gick vi, hela familjen, ner och fikade där och fick presenter. :)

I fredags blev det inget dagis för Älvan.
Hon hade feber, så hon blev placerad i vagnen, medans vi gick till lekplats med min syster och hennes barn.
Brallan och Erik var helt uppstissade och hade skitroligt ihop!
Vi fikade hos syrran och avslutade sen hemma hos mamma.

Idag har vi varit ute i trädgården hela dagen.
Farfarn och Minjellan kom hit och busade med barnen och hjälpte till att rensa upp i trädgården. Vi grillade korv och hade det mysigt.
Älvan har haft hög feber idag, så hon satt mest i vagnen och vilade. Men dom andra var på bushumör. :)
När jag och Mirella rensade ogräs kom min ischias som ett brev på posten.
SATAN, vad ont jag fick, så vi avslutade trädgårdsjobbet.
När det närmade sig kväll gick vi in och slappade i soffan, med barnen som åt lördagsgodis.
Sen var det läggdags och dags för gästerna att åka hem.
Nu ligger jag handikappad i soffan, med en osynlig kniv i ryggen.
Oooooooh, så ont det gör!
Men imorn är det en ny dag och jag hoppas att ryggen är bättre. :)

Det var en liten (rörig?) sammanfattning av dom senaste dagarna.
Bilder kommer en annan dag.

Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: mamma

måste rätta dig lite. vi kom hem i torsdags, på morgonen kl halv 9. sen kom ni ner till oss på eftermiddagen...puss

2012-03-04 @ 20:46:10
Postat av: mamma

måste rätta dig lite. vi kom hem i torsdags, på morgonen kl halv 9. sen kom ni ner till oss på eftermiddagen...puss

2012-03-04 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0