Trygghetsboken.

Idag har jag haft röven full, som vanligt!
Jag har inte suttit ner och varit för mig själv, i en enda sekund, förrän nu.
Men men...
Jag fick Älvans trygghetsbok färdig!
Det är en bok med bilder, som hon ska ha på dagis.
Den kan hon kolla i när hon har lite hemlängtan, eller tänker på oss.
Alla barnen har vars en, som hänger nere vid golvet(i deras höjd, antar jag), som alla kan kolla i.
Sarah blev lite nyfiken och ville se den, så här kommer bilder!

Framsidan.

Hej!
Den 11 mars kom jag ut ur mammas mage, med små spetsiga alvöron.
Så mina föräldrar gav mig namnet Alva.
I min familj ingår...
Pappa Dick, mamma Sofia och mina 2 syskon Vilde(fast jag kallar honom Billebollen) och Lilja.

Vi har även 2 hundar.
Dexter och Lilo.
Jag tycker om många saker...
T.ex att gunga... Och bada... Och måla!

Men även att kramas... Få paketer av tomten... Och busa i snön.
Men roligast av allt är nog att dansa!
Vi dansade jättemycket på Peters och mormors bröllop!
Både min syster och jag.

Vi i vår familj tycker om djur och natur!
Här kommer lite bilder från några utflykter och upplevelser.
Vid kopparhatten, med farfar och Mirella.
Bus i poolen, hemma i trädgården.
Här är vi på skånes djurpark.
Och här träffar jag och pappa en lemur på Tropikariet.

Efter en rolig dag blir jag jättetrött!
Då lägger jag mig ner och vilar. Ibland händer det t.o.m att jag somnar.
Här har jag somnat med Buddy, en av min familjs 4 katter.
God natt!
Sov gott.


Klistret har inte hunnit torka än, men ni får ha överseende med dom blöta fläckarna på sidorna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0