Jävla ledning!

Jag kan med gott samvete säga att jag hatar McLovins jobb.
Det är alltid strul med arbetstider, lönen, ersättningar, osv....
Idag skulle han sluta kl 16.00, men smsa och sa att han slutade 16.30 istället. Fine!
Men nu är kl 17.00 och han har inte lämnat Malmö än.
Jag blir så trött!
Trött på att vänta in honom varje jäkla dag det klöddar och ändra om middagsplaner och tider.
Det är inte hans fel, men tyvärr går det ut över honom, för jag gillar inte när föräldrars arbete ska påverka barnen negativt.
Jag blir även arg för att han aldrig söker nya jobb, när han säger att han ska göra det...
Han "hinner inte", eller någon annan dålig ursäkt.

Aaaaaahh!
Chilla, Gunilla... Chilla, Gunilla..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0