Klumpeduns

Jag ligger i soffan och kollar på Bille, som utövar cirkuskonster på golvet.
Jag har lämnat tjejerna på dagis och har en klump i magen.
Jag vet egentligen inte varför.
Eller, jo...
Brallan är på utflykt idag, på Svalövs Lantbruksgymnasium.
Bussresan gör mig nervös(tänk om dom krockar) och gården gör mig orolig(jag har hört om barn som hoppat ner i den där bajsbrunnen och drunknat).
Älvan och jag var oense i morse(som vanligt), pga att hon heeeeela tiden skrek(som vanligt). Var hon glad skrek hon för det, var hon arg skrek hon för det, ville hon berätta något skrek hon ut det..Det känns inte bra i magen att bråka, trots att vi skiljdes med massa pussar och kramar.

Och som om inte allt det var nog, så ska tjejerna direkt till sin mormor efter dagis och sova där.
Det är jättekul för dom, men jag blir lite orolig i kroppen när det saknas barn här hemma.
Jag tycker givetvis att det är skönt att få vara själv med Bille med, men det känns tomt på nåt vis.
Menmen, sålänge tjejerna har roligt...
Jag tror att jag behöver lite kaffe och frukost.
Kroppen skriker egentligen efter en cigg i såna här lägen, men det får va.
Jag röker ju bara på fyllan numera och det känns lite tidigt för ett tequilaparty. :)

Vi ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0