Nu är det bestämt...

Japp!
Jag och mannen är överens.
I sommar, helst helgen efter vår bröllopsdag, ska vi åka ner till Ystad Saltsjöbad och övernatta.
Vi får fri tillgång till SPA-avdelningen och frukost. Middagen äter vi utanför hotellet, för vi ska ju ut på lite äventyr oxå.
Vi ska sola, bada, bubbla, äta/dricka gott och mysa...
Men framför allt så ska vi INTE byta blöjor, torka näsor, laga mat, städa och annat vardagligt! :)
Det är vår bröllopspresent till oss själva.
Och jag blir helt galen när jag tänker på att vi ska få ha en sovmorgon TILLSAMMANS!
Och inte bara det... Som vi ska besudla det rummet med vår kärlek!
Ååååh, så mysigt det ska bli!
Nu ska vi bara skaffa barnvakt, så att vi kan boka in den helgen på riktigt.

För övrigt sitter jag just nu bänkad i soffan, med en kaffekopp... Det osar förbrukad mat från Billebollens blöja, så snart får jag nog fixa det där. Men han kan ju få skita färdigt först, så jag hinner nog dricka upp.
Ingen stress idag, inte!
"Chilla, Gunilla!"
Det ska förresten bli mitt nya mantra, som jag ska rabbla.
Jag är alldeles för stressad och det är bara drygt... För alla!
Nu heter inte jag Gunilla, med det låter bättre om det rimmar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0