Och den där söndagen..

I söndags var det dags för BJJ-tävling, i Helsingborg.
McLovin skulle inte tävla denna gången.
Men vi lämnade barnen hemma, med farfarn och Mirellan, och åkte dit och kollade.
Det var kul!
Testosteronet flödade i lokalen och jag blev nästann lite rädd för att bli gravid.
Jag blev t.o.m yr och lite dåsig, men det kan ha berott på att det luktade snus och pungsvett.

Han tyckte nog samma sak,för han svimmade.

Men det gjorde inte Fredrik(i vitt), från McLovins klubb.


Han vann tyvärr inte, men vi tyckte att han var duktig ändå!

Man var tvungen att gå  ut då och då, för att andas in lite andra dofter. :)
(Nej, jag har inte skaffat sillisar. Det är klännigen som gör att mina bröst ser stooora ut.)

Här är några fler från McLovins klubb. Jonny(killen längst bak) tävlade med, men vi stannade tyvärr inte för att se alla tävlingar.

Eftersom vi var barnfria ville vi passa på att luncha tillsammans i hamnen, innan vi skulle hem.

Mysigt!

Tack, honey pie, för en mysig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0