Ska vi fika?

Vet ni vad jag egentligen vill svara när jag får frågan, "Ska vi ta en fika en dag i nästa vecka?"...?
Nåt sånthär:
"Nej, det vill jag verkligen INTE! Jag har varit mammaledig i 4 år och har smakat dom flesta kakorna. Vad sägs som bungyjumping i Stockholm istället? Eller kanske halsa tequila på en trevlig bar? Eller egentligen vad som helst, sålänge det inte innehåller kaffe och kakor!"

Nu lät jag otacksam! :)
Jag uppskattar givetvis mina fikadejter med mina vänner, men jag vill oxå ut och röra på mig!
Kom igen, tjejer, vi gör nåt kul!!! :)
Ibland, nån gång då och då, behöver jag vara bara Sofia i några timmar och inte snacka om bajsblöjor, matvägran, tandsprickning, osv.
(Tänka sig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0