Tillbaka!

Kan ni fatta att jag hittade min kortplånbok igår??!
Och kan ni fatta att City Gross har haft den i 2 veckor, utan att lämna den till polisen??!
Det var en ren slump att jag fick tillbaka den.
Jag hade accepterat ödet, att jag inte kunde hämta ut mitt paket med sugarpaste, så vi begav oss till CG för att handla ingredienser till MMF.
Jag tänkte att jag kunde ju ändå höra i förbutiken, om dom fått in plånboken, fast jag ringde dit samma dag den kom bort.
Då var den inte där, men dom skulle hålla ögonen öppna.
Men den låg alltså där igår!!!
Jag blev så glad att jag grät, mitt inne i affären.
Alla kort är ju spärrade och så, men körkortet dög ju iaf till att hämta ut mitt paket! :)
Samtidigt som jag var väldigt glad var jag oxå en aning arg...
VARFÖR har inte plånboken lämnats till polisen???!
Men skit i det nu!
Idag ska tårtorna bli färdiga. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0