Träningen tillbaka

Lördag idag...
Jag började dagen med en pw på 4,5 km, med Sandra.
Det var riktigt gött.
Efter det tog jag, McLovin och barnen en cykeltur på 9 km, i värsta stormen.
Vi cyklade lite vilse i ett villaområde och kollade på hus.
Riktigt mysigt. :)
Barnen tyckte tydligen att det var jättejobbigt att sitta och åka med, för alla somnade.
Söthögar!
Ikväll har vi bara tagit det lugnt.
Kollat på film och ätit godis.

Imorn blir det en pw igen, sen brottning med Brallan och sen...
FISKPEDIKYR!
Jag är fan rädd för fiskar, så jag vet inte hur jag kommer att reagera.
Jag hoppas att jag inte gör nåt pinsamt!
Fast det är ju mig vi pratar om, så nåt annat vore väl orimligt.
Typ skriker, säger nåt olämpligt, eller kräker i akvariet...
Jaja, den som lever får se.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och ev ladda in några bilder i datorn, sen är jag "ledig". :)

Gokväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0