Äntligen mys

Åh, vet ni?
Igår, när jag skulle sova, saknade jag närheten med Brallan, så mycket att jag tänkte hämta in henne till vår säng.
Hon har inte sovit hos oss på jättelänge och hon har blivit en riktig pappagris.
Så jag känner mig lite utanför nästan. Haha.
Dom har ju såna perioder, då den ena föräldern är såååååå mycket bättre än den andra.
Men jag vill ju inte tvinga henne att mysa med mig, så jag slog bort tanken och somnade.
Men inatt vaknade jag av att hon kom in i vårt sovrum och kröp tätt intill mig.
"Nämen, är det du som kommer? Vill du ligga hos pappa?", frågade jag lite yrvaket och förvånat.
"Nej, jag vill ligga hos dig, mamma.", svarade min älskade tös då.

Och ni kan tro att jag sov gott inatt, när jag äntligen fick skeda med min Bralla igen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0