Återseende

Något som jag inte haft, sen jag började använda mina glasögon, är migrän.
Men idag kom den och det med besked.
Sen ungefär kl 11 idag har jag haft den jäkla värken.
Fy fan, säger jag bara.
T.o.m feber fick jag och blev helt flammig.
Nu ligger jag i sovrummet och vilar.
Har tagit starka tabletter, men dom har inte hjälpt än...
Suck.
Jag hoppas att det går över tills imorn, annars får jag stanna hemma.
Febern står jag ut med, men jag klarar inte av att köra bil och sköta jobbet, när huvudet håller på att sprängas.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ang glasögon och migrän.
Jag väntar på nya glasögon och just nu med dessa jag har nu så får jag migrän ofta. :( Kolla synen kanske? De kanske är för starka? Använder du linser? De kan vara för starka kanske? Jag tar frystorkade migrän tabletter vid migrän eller nässpray som ser ut som flygplan. De är bra båda två! MEN ALDRIG BLANDA! :)

Svar: Hej! :)Nej, jag har inte linser, bara glasögon.
Kollade synen för ett tag sen och ökade styrkan på glasen. Migränen blev bättre då.
Men självklart blev jag inte "botad", så jag har ju fortfarande migrän då och då.
Tycker faktiskt inte att nånting hjälper, det lindrar, men inte mer.
Har du mycket migrän kan det mycket väl vara synen, så testa hellre en gång för mycket...
Sofia

2012-11-21 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0