Bambi-no-dag

Idag vabar jag.
Bille och Brallan hade feber igår, så vi fick stanna hemma idag.
Men nu verkar dom vara feberfria, så jag hoppas att det håller i sig.
Jag har oxå känt mig dålig idag, så det var kanske lika bra att ha en hemmadag.
Jag har haft ont i musklerna, migrän och varit illamående.
Så vi har tagit det så lugnt som möjligt. 
Vilat, sovit, lagat pizza, fotat rådjuren i trädgården(genom fönstret) och sjungit lite.
Nu ska jag sätta igång en film till kidsen och röja undan lite.
 
Imorn är det dags för bröstundersökning och jag har mamma med mig denna gången.
Har haft sån ångest över denna knutan, så det ska bli riktigt skönt att ha undersökningen överstökad.
 
Ha en bra måndag, people!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Så mysigt att ha rådjur på besök :)

2012-11-19 @ 19:11:57
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0