En golörda

Igår hade vi besök.
Vår lille extrapåg Andreas var här och vi skulle kolla på film och äta godis hela natten...
Klockan 21 sov alla i soffan. 
Men men. Vi hann umgås lite idag med, innan han åkte hem.
 
Idag började vi dagen med frukost och ansiktsmålning.
Älvan blev en tiger och Brallan en fjäril.
Sen kladdade Älvan ut sin tigerfärg på allt och alla, så då fick hon inte ha det längre.
Men hon lovade att vara försiktig, så jag målade henne som en fjäril lite senare.
Det höll i ca 20 min, sen åkte det av igen!
När Ante åkt hem och småttingarna sovit sin middagslur åkte vi till djurparken, där vi inte har varit på länge. Typ 2-3 veckor. Djuren hade nog saknat oss, för dom var väldigt sällskapliga idag.
Där käkade barnen sitt lördagsgodis och efter en snabb tur till CG åkte vi hem och jag och barnen mös i Älvans säng.
Vi läste en bok och sjöng underbart vackert.
Nu ligger barnen i sina sängar och jag och maken väntar på att dom ska somna, så vi kan beställa pizza
Namnam!
 
Bilder kommer här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0