En härlig dag har passerat! :)

Svärmonstret var här och pusslade med barnen, min mamma och Peter svängde in en stund och sa hej och sen åkte vi och köpte nya fiskar och pyssel.
Fullt upp hela dagen, men den har ändå varit sådär härligt lugn och familjär.
Åh, vad jag blir glad av att träffa familjen. Och då menar jag inte bara min egen lilla familj, utan släktingar över lag. Föräldrar, syskon, mm.
Barnen är lyckligt lottade, som har så många vuxna runt omkring sig.
Älvan kallar förresten sin farmor för nyafarmor, eftersom min farmor är hennes gamlafarmor. Hahahaha!
Tok!
Älvan hade en tår under ögat, när vi kom fram till Pema och jag frågade om hon hade gråtit.
"Famå kan inte pussla med mig, hon ha åkt hem.", svarade hon då.
Åh, sötnosen!
Men hon blev glad igen, när vi kom in i affären och hittade en rolig mössa till henne. :)
Dumma jag kan ju aldrig bara köpa saker i smyg och ge dom till barnen vid ett senare tillfälle, typ julafton.
Dom måste få det NU, för jag är nog lika exalterad som dom är, om inte mer.
Haha!
Billeboll fick med en mössa, men Brallan ville inte ha någon. Varför fattar jag inte, för hade jag varit 4 år och blivit erbjuden en sån mössa, hade jag nog dött på fläcken, av lycka.

Nu sover barnen gott och mannen har tänt ljus i sovrummet, så där blir vi nog resten av kvällen.

Gydbajj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0