En titt

Dagen började med migrän, fortsatte med en stressig arbetsdag och avslutades med bråk med försäkringskassan.
Men jag måste säga, att jag faktiskt inte bryr mig nämnvärt mycket.
Jag tror faktiskt att alla örter, vitaminer och mineraler gör mig gott.
Känner inte alls lika mycket ångest som innan. Och jag är på ett himla bra humör.
Skönt, tycker jag.
Sen om det är ett sammanträffande, eller om det är tabletterna, det vet jag inte.
Placeboeffekt tror jag inte att det är, för jag var oerhört skeptisk till att det skulle funka.
Men jag tror faktiskt på min lilla häxblandning nu!
Jaja... Vi får väl se om det håller i sig.

Just nu ligger jag i sängen och ska försöka orka gå och duscha.
Haha, jag är för trött för att lukta gott!

Smell u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0