Ny säng!

Brallan och Älvan har fått en ny säng.
Tror ni att dom är glada eller?!
:)
Jag och Emelie var inte särskillt glada när vi skulle hämta möget i Malmö.
Vi irrade rundor i våra bilar, sjukt kissnödiga, med skrikande barn och borttappat tålamod.
Typ en timme snurrade vi runt i hamnen!
Och snacka inte om hur det var att montera det jävla åbäket...
McLovin och jag blev ovänner rätt fort.
Tänk om man ändå kunde vara ett sånt par Som ler och hajfajvar, istället för att sparka på "kukskitet" och det enda vi är överens om är att vi har fått fel delar och att instruktionerna inte stämmer...
Haha! Alltså, jag finner inga ord för hur löjliga vi är när vi ska bygga saker!
När vi renoverade huset hängde skilsmässan i luften.
Men skit samma, vi fick iaf ihop sängen och den blev snygg som attan!
Älva hann tyvärr somna innan den var färdigmonterad, men jag bar in henne i den när den var klar.
Såhär i efterhand var det nog dumt gjort, för hon kommer ju inte ha en aning om att jag har möblerat om, ifall hon vaknar inatt.
Spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0