Vet ni?

Jag har den finaste mamman i världen.
Hon följde med mig till Lund, väntade med mig i väntrummet och höll min hand och klappade mig, när läkaren stack in en nål i mitt bröst.
Och hon skrattade nästan inte alls. ;)
Tack, mammis!

Allt såg bra ut idag.
Jag fick se min knöl på ul och det var en cysta, som läkaren tömde på vätska.
Alltså inget farligt!
Fatta hur skönt det var att höra det!
McLovin började nästan gråta, för han blev så känslosam när jag sa att allt var bra.
Då kom han på att det faktiskt kunde ha varit nåt som inte var bra.
Söte Göte.

För att fira att allt är frid och fröjd klädde vi ikväll vår julgran och lät julen flytta in på riktigt.
Haha, jag veeeeet!
Men här i nöthuset får man fira jul i november.

Vi säger som Obama:
Yes we can!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0