3 dagars vab.

Tre dagars vab är verkligen ingen semester!
Lillkillen har ju inte alls hållt med om att han haft feber och varit sjuk, så det har varit full rulle.
Tjejerna hade heller inga planer på att ta det lugnt.
Men trots all trots och ALLA bråk(tjejerna lever för att göra varandra upprörda) har vi haft det rätt mysigt.
Mina älskade, älskade ungar!!!
Vi har haft lite besök(min farmor, barnens morfar, min syster och min Emelie) och nu är tjejerna hos mormor, för att övernatta.
Det kan behövas, för jag har inte fått sova mycket dom senaste nätterna.
Mina små töser vill gärna sova på mig och dom blir ju, som sagt, väldigt sura på varandra hela tiden, så det är svårt att ha dom i samma säng.
Men inatt kan dom störa mormorn istället. ;)
 
Här kommer bilder från mina första vab-dagar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0