Cut and paste.

Idag fick jag en akuttid till vårdcentralen.
Läkarbesöket resulterade i en minioperation och antibiotika.
Min körtel var inflammerad och doktorn undrade om jag ville vänta på att antibiotikan skulle ta bort varet, eller om vi skulle kötta upp körteln och trycka ut det.
Hmmm...
Den snåla kvinnan i mig talade och sa; "Sofia. Du betalde 160:- i receptionen och har varit hos doktorn i 5 min och allt du fått är ett recept. Ta allt vad du kan få! Välj den lilla operationen och få valuta för pengarna!"
Sagt och gjort. Vi skar upp den lille jäkeln och tur var det, sa doktorn, för det var rääääääätt så mycket som behövde komma ut.
Men allt var och gojs ville inte hänga med ner i papperskorgen, så hon fick sätta ett litet drän i såret, så att det kan komma ut när det känner sig redo.
Så nu har jag meeeeeegaaont i min armhåla!
Fy tusan, vad det gör ont!
Jag åkte till mamma och fick lite medömkan och kaffe.
Söta mamma. <3
Just nu sitter jag i soffan och väntar på att värktablett nr 3 ska kicka in, så jag kan fixa middag.

Trevlig helg på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0